Vi fører flere tredjepartsprodukter som forenkler rutinene i ditt firma. Du får lettere og mer effektiv registrering av timer og materiell med mer. Produktene har full integrasjon med Zirius: informasjonen sendes direkte inn i systemet, og oppdateres dine prosjekter.
SmartDok
SmartDok er den mest brukte løsningen hos maskinentreprenører. Systemet er web-basert, slik at du slipper å tenke på oppdatering og data. Egne apper for iPhone og Android gjør at du kan bruke løsningen fra mobil – enkelt og greit. Få oversikt over:
- timer på mann og maskin.
- vareforbruk.
- service på maskiner og vedlikehold.
- verktøy.
- dokumentasjon i form av bilder og sjekklister.
- logging av sprengstoffuttak.
- brøytelister med mer.
SpeedyCraft
Med SpeedyCraft kan du registrere timer, kostnader, materiell og dokumentasjon, slik at samhandling mellom kontoret inne og de ansatte ute blir enkelt. Du får:
- Papirløs arbeidsdag.
- Arbeids- og serviceordre i app.
- Registrering av timer, kostnader og materiell på prosjekter.
- Grunndata som varer, kunder, lønnsarter, prosjekter etc., opprettes én gang i Zirius og synkroniseres enkelt ut til SpeedyCraft.
- Digital dokumentasjon av feltarbeid.
- Lagerstyring.
- Kart.
Handyman
Handyman Mobile er mobilitet på en enkel måte. For håndverkere og servicepersonell er brukervennlighet den viktigste faktoren, og Handyman er ledende på å tilpasse mobile datafangstsystem for brukerne. Løsningen har som utgangspunkt at «Det skal ikke ta mer enn 10-sekunder å gjøre en registrering i Handyman». Dine ansatte får oppgaver og arbeidsordre på sin smarttelefon med all informasjonen de trenger for å fullføre jobben.
Handyman Mobile har standardisert programvare for Android, Windows Mobile eller brukere av PC i felt. Du får:
- Time- og materiellregistrering.
- Sjekklistedokumentasjon.
- Bilder.
- Generell ordreinformasjon.
- Signatur rett på ordre og sjekklister.
- Rapporter direkte på mobiltelefon.
Vil du vite mer om våre tredjepartsprodukter?
Kontakt oss!