Vi tilbyr supportavtale på alle produkter, slik at du er garantert brukerstøtte med rask respons og god service. Avtalen baseres på ditt behov, bedriftens størrelse og hvilken bransje du tilhører.
Blant annet kan avtalen inkludere:
- Programsupport via telefon og e-post på siste versjon ditt produkt
- Bistand til å løse feil forårsaket av kunden på grunn av feil bruk
- Prioritet i kø og oppfølging av saker
- Fjernoppkobling direkte til kundens PC
- Aktivering av elektroniske tjenester samt opplæring i bruk av disse
- Fagsupport via telefon og e-post relatert til bruk av ERP-system
- 20 % rabatt på våre kurs
- Utsendelser av nyhetsbrev om viktige endringer, tips og annet aktuelt
- Avtalepris for konsulentarbeid ved ekstratjenester og faglig rådgivning
- Større arrangement og kundeprosjekter etter avtalt pris
Med vår supportavtale får du trygghet i hverdagen!
Vil du vite mer om vår brukerstøtte eller diskutere en avtale? Kontakt oss, så tar vi en prat om behovene deres.